منو اصلی
ساعت
تقویم رو میزی
ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
شرح وظایف

دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

 

1-    دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در دفاتر اندیکاتور و اندیکس.

2-    تفکیک و توزیع نامه ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوط و پیگیری کردن آنها.

3-    انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها و گزارشات در محل های مخصوص.

4-    تهیه و تنظیم گزارشات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به حوزه ریاست.       

5-    ابلاغ دستورات صادره ریاست دانشکده به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و درخواست لزوم پیگیری آنها.

6-     تنظیم اوقات جلسات که در دفتر ریاست انجام می گیرد.

7-    پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها.

8-    تهیه پیش نویس برخی از نامه ها و گزارشات.

9-    انجام امورات مربوط در زمینه تکثیر فرم ها، سئوالات امتحانی و .......

10-انجام سایر امور ارجاعی مربوط به شغل با خواست ریاست دانشکده.

   دانلود : شرح وظایف مسئول دفتر.pdf           حجم فایل 154 KB
دسترسی
ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
ترجمه سایت به زبان: